detail-blog
1401-05-13

برای خرید کفپوش هتل به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از روش‌های جذب مشتری ایجاد یک دکوراسیون جذاب و خیره‌کننده است. پس شما به عنوان یک هتل‌دار باید به دکوراسیون هتل خود اهمیت ویژه‌ای بدهید. درواقع هتل شما باید ضمن داشتن ظاهری چشم‌نواز و تمیز، از سهولت تردد نیز برخوردار باشد. یکی از موارد مهمی که باید در دکوراسیون هتل خود به آن توجه کنید، کفپوش است. با توجه به میزان تردد و سایر حساسیت‌هایی که برای هتل وجود دارد نمی‌توان از هر کفپوشی برای این فضا استفاده کرد. کفپوش هتل باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد. ما بر اساس این ویژگی‌ها به معرفی انواع کفپوش هتل می‌پردازیم.

اهمیت کفپوش هتل
شما به عنوان میزبان باید تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مهمانان هتل خود انجام دهید. از بین انواع معیارها برای جلب رضایت مشتری، نوع دکوراسیون و چیدمان فضا نقش مهمی دارند. از این‌رو کفپوش به عنوان یکی از عناصر مهم دکوراسیون نباید مورد غفلت قرار گیرد. درواقع این‌که شما در انتخاب کفپوش مناسب برای هتل خود حساسیت به خرج دهید بسیار مهم است.

انواع کفپوش هتل
همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد کفپوش برای استفاده در هتل دارای ویژگی‌های خاصی است که بر اساس این ویژگی‌ها انواع کفپوش برای این فضا انتخاب می‌شود. البته که در خود هتل هم با توجه به نوع کاربری فضا کفپوش تغییر می‌کند. در ادامه با توجه ویژگی ها، به معرفی انواع کفپوش ها می‌پردازیم.

یکی از بهترین نوع کفپوش جهت استفاده در هتل، موکت است. این کفپوش بیش‌تر در راهروها به کار می‌رود و با طرح و رنگ‌ متنوعی که دارد زیبایی و جلوه‌ی خاصی به راهرو‌های هتل شما می‌بخشد. ضمن این‌که موکت، یک کفپوش نرم و منعطف است که هنگام راه رفتن حسی از لذت را به پا منتقل می‌کند. این کفپوش در برابر صدا عایق است و مانع از انتقال صدا‌های موجود در راهرو به داخل اتاق‌ها می‌شود. علاوه بر این نصب موکت ساده است و نیاز به زمان چندانی ندارد. یکی از نگرانی‌های موجود در رابطه با موکت قابلیت لکه‌ گیری آن است که با شامپو فرش و شوینده‌های مخصوص امکان تمیز کردن آن وجود دارد.

از سنگ به عنوان یکی از زیباترین انواع کفپوش یاد می‌شود. این کفپوش زیبا و خیره‌کننده، جلوه‌ی ویژه‌ای به فضای هتل شما می‌بخشد. از سنگ بیش‌تر در لابی هتل استفاده می‌شود. از آن‌جایی که میزان تردد در این بخش از هتل بسیار زیاد است، سنگ می‌تواند یک کفپوش ایده‌آل برای آن به شمار برود. ضمن این‌که لابی اولین بخش از هتل است که افراد وارد آن می‌شوند و از این‌رو باید کفپوش چشم‌گیری داشته باشد. با این همه سنگ یک کفپوش گران‌قیمت به شمار می‌رود.

در برشمردن انواع کفپوش هتل نباید از کاشی و سرامیک غافل شد. این کفپوش به عنوان یک کفپوش سخت شناخته می‌شود که متنوع‌ترین طرح و رنگ‌ها را در بین انواع کفپوشهای مناسب برای هتل دارد. سرامیک مقاومت بالایی در برابر فشار دارد و از این نظر نگران آسیب دیدن کفپوش خود در اثر تردد بالا نشوید. زیرا سرامیک ضد سایش و خراش است. علاوه‌ براین از آن‌جایی که کاشی و سرامیک ضد آب و رطوبت است و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد، قابل شستشو است. برای شستشو نیز می‌توانید از انواع مواد شوینده استفاده کنید.

از آن‌جایی که پی وی سی یک کفپوش پلاستیکی به شمار می‌رود، مقاومت بالایی دارد. همین عامل آن را به گزینه‌ی مناسبی برای هتل تبدیل می‌کند. پی وی سی به صورت‌های قطعه ای، کاشی وینیل و رولی موجود است که هر سه نمونه‌ی آن‌ها طول عمر بالایی دارند. این کفپوش قابلیت نصب بر روی انواع سطوح بتنی، سیمانی، سرامیک و … را دارد. البته که پیش‌شرط نصب کفپوش پی وی سی انجام زیرسازی‌‌های لازم است.

یکی از اصلی‌ترین طرح‌های کفپوش پی وی سی، طرح چوب است. در واقع شما می‌توانید با هزینه‌ی خیلی کم و به کمک این ، طرح و نمای چوب را به هتل خود ببخشید. کفپوش پی وی سی نیز ضدآب است و به سادگی نظافت می‌شود. شما می‌توانید از این کفپوش برای رستوران و کافه‌ی هتل خود استفاده کنید.

می‌توانید به وسیله‌ی پارکت لمینت نمای ویژه‌ای به اتاق‌های هتل خود ببخشید. پارکت لمینت با نمای چوبی خود فضای گرم و صمیمانه‌ای را ایجاد می‌کند و احساس خوبی را به مهمانان هتل شما می‌بخشد. توجه داشته باشید که دریافت احساس خوشایند از محیط می‌تواند دوباره آن فرد را به هتل شما بکشاند. البته که پارکت لمینت با تمام زیبایی خود نیاز به مراقبت خاص دارد. با توجه به تغییر مدام مهمانان هتل شما، شاید نصب پارکت لمینت چندان منطقی نباشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

گروه دکوراسیون پارس دکو مفتخر است از سال 1385 با توکل به خدا و بهره‌مندی از توان پرسنل حرفه‌ای و کار آزموده خود در زمینه بازسازی و نوسازی انواع ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری،صنعتی و ورزشی شروع به فعالیت نموده است. پس از 15 سال فعالیت این شرکت در این زمینه بالغ بر 500 پروژه مختلف و متفاوت را بازسازی و بروزرسانی کرده‌ایم.

تهران شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی پلاک 73

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه پارس دکو می باشد
بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه